ضرورت ایستگاه های شارژ موبایل
تنها طی یک دهه زمانبرد تا درک یک دستگاه تلفن همراه کاملاً از ابزار ساده تغییر کرده است، فقط برای تماس و ارسال متن استفاده میشود به یک وسیله ضروری که کاربر را از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو به کاربر دیگر جهان متصل میکند. برنامه های تلفن همراه، سرگرمی وب و تعداد نامحدودی از رسانه های دیگر اشتراک اطلاعات امروزه مردم فقط دستگاه تلفن همراه نمیخواهند. مردم به دستگاه تلفن همراه احتیاج دارند.
تحقیقات نشان میدهد که افراد در هنگام نزدیک بودن یا از بین رفتن تلفن، اضطراب باتری کم را تجربه میکنند. در مطالعهای که توسط ال جی انجام شده است، از هر 10 نفر 9 نفر هنگام از دست دادن برق در تلفن خود شروع به وحشت میکنند. به نظر میرسد نوع احمقانه است، اما مگر اینکه بخشی از این 10٪ باشید، وقتی تلفن شما به نماد قرمز برخورد کرد، قصد ندارید که از شارژر تلفنی استفاده کنید.
چگونه مشاغل میتوانند این مشکل را برای مشتریان حل کنند؟
به عنوان یک تجارت، مشتریان خط زندگی شما هستند. بدون آنها، ایجاد یک تجارت موفق غیرممکن است. به چگونگی کار در حل مشکلات مشتریان خود فکر کنید، و به این فکر کنید که چگونه این وضعیت میتواند مشکلی برای مشتریان در تجارت خاص شما باشد. با نادیده گرفتن مشکلات مشتریان، شما تجارت یا رویدادی را انجام میدهید که به راحتی قابل فراموش است. اما با ارائه راه حل شارژ، میتوانید به حل این مسئله برای مشتریان کمک کنید. راه حل هایی مانند ایستگاه های شارژ تلفن همراه امکان شارژ تلفن خود را برای مشتریان آسان میکند و مزایای زیادی وجود دارد که اکثر مشاغل متوجه آن نیستند.
چگونه مشاغل میتوانند از ایستگاه های شارژ بهره مند شوند
1) افزایش در زمان Dwell، حفظ مشتری و مشارکت مشتری
درست مثل این، یک تلفن مرده میتواند به شب مشتری شما پایان دهد. اگر مشتری شما مجبور است نامه الکترونیکی مهمی ارسال کند، به وب برای بررسی شغل شما دسترسی پیدا کند یا در انتظار یک تماس مهم است، یک باتری تلفن کم یا مرده میتواند آنها را مجبور به ترک زودرس کند. از طرف دیگر، محل برگزاری شما میتواند یک ایستگاه شارژ تلفن را ارائه دهد و به مشتری شما اجازه میدهد تا از مسئولیت های شخصی در محل مراقبت کند. این به طولانی تر شدن زمان گذراندن آنها در محل برگزاری شما کمک میکند و توجه آنها را به دور از باتری تلفن خود قرار میدهد و باعث میشود تا مشتریان بیشتری درگیر شوند.
2) افزایش در فروش
هر زمان که بتوانید زمان الف) مشتریان خود را در مکان خود افزایش دهید، ب) احتباس مشتری و ج) تعامل، احتمال افزایش این مشتریان را بیشتر میکنید. اگر آنها مجبور به ترک زودرس برای یافتن مکانی برای شارژ تلفن خود شوند، دیگر دلارهای گمشده خود را از دست نمیدهید. به طور کلی، تحقیقات نشان داده است که مشتریانی که تلفنهای خود را شارژ میکنند، 29٪ بیشتر از مشتریانی که نمیکنند هزینه میکنند.
3) شما به موقعیت مکانی بروید
از آنجا که مردم میدانند که میتوانند تلفن خود را در محل شما شارژ کنند، برای این کار به شما اعتماد خواهند کرد. رستوران ها، کافه ها، بیمارستان ها و رویدادهای ورزشی همه نمونه ای از ذینفعان هستند. رستوران های محلی محلی برای شارژ تلفن خود در هنگام صرف ناهار خواهند بود و کافه ها میتوانند افرادی را که باید شارژ تلفن خود را قبل از ادامه شبانه انجام دهند، جلب کنند. در مورد بیمارستان ها و رویدادهای ورزشی، موقعیت بیشتر است. با قرار گرفتن ایستگاه های شارژ در محل های غذا خوردن، میتوانید بازدیدکنندگان را به مناطقی که خریداری میکنند، جلب کنید.
4) بهبود تجربه مشتری و وفاداری
همه مشاغل ایستگاه شارژ تلفن را ارائه نمیدهند زیرا بسیاری از مشاغل احساس میکنند که هیچ ROI مستقیم وجود ندارد. آنها فایده ای در آن نمیبینند، اما به جای این که به چگونگی افزایش درآمد بپردازید، باید روی این موضوع تمرکز کنید که مشتریان شما چگونه از آن قدردانی میکنند. ارائه ایستگاه شارژ تلفن به بهبود تجربه کلی مشتری کمک میکند زیرا آنها بیشتر درگیر کار هستند و با بهبود تجربه آنها، میتوانید آنها را به مشتریان وفادارتر تبدیل کنید
5) افزایش ترافیک پا
خرید یا اجاره کیوسک شارژ نیز باعث به وجود آمدن مشتریان جدید تازه به محل برگزاری شما خواهد شد. اگر چندین نفر خود را با سطح باتری تلفنی کم خطر یا مرده در بخش های مختلف روز پیدا کنند، ناامید میشوند تا به نزدیکترین شارژر برسند. هنگامی که حواشی که محل برگزاری شما ایستگاه شارژ در شهر را نشان میدهد میشود، بدون توجه به اینکه آیا آنها قبلاً در استفاده از محصول یا خدمات شما برنامه ریزی کرده بودند، جذب میشوند. روز دیگر، وقتی نیاز به شارژ تلفن داشتم در بازار بودم. من از کارمند فروشگاهی که در آن مشغول کار هستم، سؤال کردم که آیا او از مکانی میداند که بتوانم تلفن خود را شارژ کنم، و او گفت مکانی وجود دارد که در آن چند فروشگاه پایین است که یک ایستگاه شارژ دارد. در حالی که من چیزی در فروشگاه نخریدم، من را از طریق درب گرفت، زیرا من مطمئن هستم که دیگران را از طریق درب گرفت. برای نمایش های تجاری و خرده فروشان، جذب مشتری های جدید که در غیر این صورت از مکان شما بازدید نمیکنند، مهم است.
6) این یک فرصت تجاری است
چه در یک رویداد و چه در محل شخصی شما باشد، میتوانید یک ایستگاه شارژ تلفن با مارک سفارشی را به عنوان روشی برای افزایش آگاهی و شناخت برند خریداری کنید. ما با ساختن ایستگاه های شارژ که نماینده مارک آنها هستند، به مشتریان کمک کرده ایم تا اهداف برند خود را تحقق بخشند.
7) این یک فرصت حمایت مالی است
رویدادها و اماکنی که به دنبال راه هایی برای افزایش سود هستند میتوانند از ایستگاه های شارژ تلفن به عنوان یک فرصت حمایت مالی استفاده کنند. اگر علاقمند نیستید که خود یک ایستگاه شارژ مارک خریداری کنید، میتوانید از آن به عنوان یک نقطه فروش برای شرکتها استفاده کنید تا اهداف برندسازی خود را در محل برگزاری خود انجام دهند.
8) آنها به عنوان یک راه حل شارژ فراخوانده شده اند
همانطور که قبلاً ذکر شد، ایستگاه های شارژ مشکلی را برای مشتریان حل میکند. آنها راه حلی برای اضطراب باتری تلفن کم یا مرده هستند و در دنیایی که همه از تلفن های خود استفاده میکنند، مصرف کنندگان شروع به اعتماد به مشاغل میکنند تا بتوانند راه حلی برای این مشکل داشته باشند. وقتی مشاغل نمیتوانند راهی برای شارژ تلفن های خود فراهم کنند، آنها میتوانند جایی را که میتوانند جستجو کنند.
9) این یک مزیت رقابتی است
همانطور که مشاهده میکنید دلایل زیادی وجود دارد که چرا مشاغل باید یک ایستگاه شارژ تلفن خریداری کنند. همه این مزایا به مشاغل کمک میکند تا یک مزیت رقابتی را ایجاد کنند، و ما دست اول دیده ایم که چگونه میتواند به پیشرفت یک تجارت کمک کند.
استند شارژر موبایل – استند شارژ موبایل -استند شارژ - ایستگاه شارژ موبایل - شارژر موبایل - شارژر اماکن عمومی - شارژرهای عمومی - شارژر موبایل اماکن عمومی - شارژر وایرلس - شارژر بی سیم – ایستگاه شارژ - شارژرهای فست - شارژر رومیزی – استند موبایل – استند عمومی موبایل – شارژر عمومی – تابلو اعلانات – تابلو اطلاعات هوشمند – شارژر چندتایی
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
مازندران، بابلسر، بهنمیر، خیابان امام، نبش گلستان ۲۴، تولیدی ماتیکا کدپستی: ۴۷۴۴۱۱۹۹۸۶ - تلفن: ۰۱۱۴۴۴۱۲۱۶۹ - ۰۱۱۳۵۷۵۱۱۶۰ - ۰۹۳۰۴۱۳۰۲۳۱ / پاسخگویی روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۱
تولیدی ماتیکا با برند ثبت شده ماتیکا و گواهی های ثبت شده طرح های صنعتی سازنده چندین نوع دستگاه جدید و تکنولوژیک است که علاوه بر ارائه خدمات رایگان به شهروندان دارای قابلیت های تبلیغاتی، اطلاع رسانی داشته و قابلیت نصب و قرار دادن در مکانهای شلوغ همانند رستوران ها، بانک ها، ایستگاهها، هتل ها، مراکز خرید، فروشگاهها، ترمینالها و ... را دارد این دستگاهها با افتخار ساخت داخلی برند ماتیکا و دارای مالکیت معنوی بوده و همه نمونه های آن دارای گارانتی و خدمات پشتیبانی میباشند
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.