دکوراسیون و مبلمان داخلی به سبک جدید

menuordersearch
matikaa.ir
۱۴۰۱/۵/۶ پنج شنبه
(0)
(0)
دکوراسیون و مبلمان داخلی به سبک جدید
دکوراسیون و مبلمان داخلی به سبک جدید

اشتیاق به زیباسازی محیط زندگی و کار از ویژگی های فطری انسان است که از دوران غارنشینی و نقاشی های آن دوران آغاز شده است و قدمتی بسیار دارد. مقاله حاضر نیز سعی نموده است تا با ارائه مطالب خواندنی و کاربردی در خصوص دکوراسیون داخلی، به اشتیاق سیری ناپذیر انسان علاقه مند به تغییرات زیباسازی در منزل و یا محیط کاری یاری رساند.

اهمیت طراحی و زیباسازی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و تاثیر آن در افزایش بهره وری و ایجاد حس آرامش امریست انکار ناپذیر، توجه به فضای داخلی جدای از ساختار معماری یک بنا، طراحی کمدها، میز تلویزیون های دیواری، کابینت، جزیره کابینت، جاکفشی، کنسول، سرویس خواب و سایر مصنوعات چوبی و ام دی افی بسیار مورد توجه است و با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان، نوع ساخت، رنگ و آرایش سطوح می‌تواند کارکرد های مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیاز های موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است، می‌تواند بر غنای آن افزوده و حتی قسمتی از مشکلات آن را حل کند.

مبلمان داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا می‌کند. نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش، نور پردازی، مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند. از این رو دکوراسیون خانه شرقی با آگاهی از اهمیت مبحث طراحی و دکوراسیون که امروزه در بسیاری از دانشگاهها و مراکز علمی حتی به عنوان رشته ای مجزا تدریس می‌شود. الگوهای و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک را توسط طراحان خود مدنظر قرار داده و با در نظر گرفتن سلیقه مشتری و ارائه مشاوره فنی به مشتریان تاکنون بهترین نتایج را رقم زده است.

دکوراسیون خانه شرقی

تولیدی دکوراسیون خانه شرقی

 

در ادامه برخی از مهم ترین مولفه های مبلمان داخلی که نقش عمده ای در کیفیت و زیبایی فضای داخلی خانه دارند را به صورت تفکیکی و خلاصه شده عنوان می‌گردد:

طراحی کابینت: ساخت و طراحی کابینت آشپزخانه کاری تخصصی است که توسط طراح کابینت باتجربه انجام می‌شود. آن‌چه که هنگام طراحی کابینت آشپزخانه مطرح است، استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه، قیمت‌های مناسب و کیفیت بالای متریال هنگام طراحی است. طراحی کابینت آشپزخانه به شکل‌های مختلفی وجود دارد؛ مثلا هر چند سال یک بار مد و ترندها دستخوش تغییرات می‌شود. کابینت آشپزخانه MDF، کابینت ممبران و های گلس این روزها جز جدیدترین مدل‌های طراحی کابینت آشپزخانه هستند.

طراحی کمد: طراحی کمد دیواری اتاق خواب علاوه بر تخصص نیاز به کمی ذوق و سلیقه هنری هم دارد. در فضاهای کوچک تر کار طراحی دشوار تر هم می‌شود. ایده های خلاقانه در طراحی کمد دیواری می‌تواند نه تنها دکوراسیون اتاق خواب بلکه با استفاده از آن در اتاق پذیرایی دکوراسیون داخلی منزل را متحول سازد. یک کمد دیواری استاندارد مانع از به هم ریختگی و آشفتگی دیزاین داخلی اتاق خواب می‌شود و وجود این فضا برای هر اتاق خوابی ضروری و واجب به نظر می‌رسد. هر خانه به کمد دیواری نیاز دارد تا نظم و ترتیب حفظ شود. کمد دیواری علاوه بر کاربردی بودن، یکی از لوازم دکوراتیو نیز در اتاق محسوب می‌شود که می‌توانند بر جذابیت دکوراسیون شما بیفزایند.

طراحی سرویس خواب: امروزه طراحی و ساخت انواع مدل های سرویس خواب جدید و متنوع و حتی هوشمند باعث شده است تا در انتخاب سرویس خواب محدودیتی از نظر تنوع وجود نداشته باشد سرویس خواب های چوبی و یا سرویس خواب هایی که با ام دی اف طراحی و ساخته شده اند محبوبترین مدل های سرویس خواب جدید و متنوع را شامل می‌شوند. سرویس خوابهایی که حتی مجهز به شارژر هستند، ایستگاههای شارژی که در روی این تخت خوابها نصب می‌گردد مجهز به شارژر وایرلس، باسیم، یو اس بی و دوشاخ برق می‌باشند.

طراحی میز تلویزیون دیواری: در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن سعی شده است اجزا و وسایل مورد استفاده نیز با این نوع طراحی هماهنگی و هارمونی لازم را داشته باشند. انواع مختلف میز تلویزیونهای دیواری مدرن یکی از اینگونه وسایلی است که در مکان هایی که دارای دکوراسیون مدرن و به روز هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع مختلف مدل میز ال سی دی و میز تلویزیونهای مدرن به گونه ایی طراحی شده اند که می‌توان از بخش هایی از آنها به عنوان مکانی مناسب برای قرار دادن دکوری و یا وسایل تزیینی استفاده نمود. این مدل میز ها اغلب بر اساس جدیدترین متد روز طراحی شده اند.

طراحی کتابخانه: کتابخانه می‌تواند مکملی ایده آل برای لحظات معماری در خانه باشد. یکی از ویژگی های خانه های لوکس این است که می‌توان از بعضی از نقاط جالب خانه بیشترین استفاده را نمود و‌ آنها را به سلیقه ی خود تغییر داد. امروزه در بسیاری از خانه ها از کتابخانه به عنوان پارتیشن و جدا کننده دو فضای خانه از هم استفاده می‌کنند، کتابخانه هایی که اغلب دو دیواره آن باز است و از هر دو طرف قابل دسترس است.

طراحی تخت تاشو: تخت‌های تاشو با توجه به نوع کاربردشان در فضاهای متنوع مانند؛ اتاق خواب، اتاق کار، کنار استخر و در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. اما فضای اتاق خواب یکی از فضاهای پرکاربرد برای استفاده از تخت تاشو است. انتخاب تخت کم‌جا و تاشو مناسب در طراحی دکوراسیون منحصر به فرد فضای اتاق خواب بسیار تاثیرگذار است.

 

 

استفاده از ایستگاههای شارژر موبایل در دکوراسیون داخلی:

امروزه شارژر یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات جانبی برای هر خانه است. همه ما روزانه استفاده‌های زیادی از گوشی‌ها، تبلت، کامپیوتر و ... خود می‌ نماییم و خالی شدن باتری نیز به یکی از دغدغه‎‌های اصلی اینگونه وسایل تبدیل شده است. علاوه بر منازل مراجعه روزانه به بیمارستانها، ادارات، ترمینالها، رستوران ها، کافه ها و ... ضرورت وجود کیوسکهای شارژ را در این نقاط تجاری و اداری نیز دوچندان می‌کند، امروز ضرورت وجود شارژرهای عمومی در این مکانها کاملا احساس می‌گردد.

خوشبختانه امروزه استندهای شارژر موبایل تنوع زیادی دارند و می‌توان از آن‌ها در شرایط مختلفی استفاده کرد. بدین صورت که می‌توان گفت امروزه دیگر در هر شرایط و هر جایی که هستید، امکان شارژ گوشی با داشتن نیروی برق امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین یکی از مواردی که در زمان خرید استند شارژر باید در نظر بگیرید این است که توجه کنید، در چه موقعیتی از شارژر موبایل مورد نظر استفاده خواهید کرد. درواقع برخی از شارژرها همان‌طور که تاکنون دریافته‌اید مناسب محل کار به صورت اختصاصی و برخی دیگر مناسب مکان عمومی هستند که هر کدام خصوصیات مربوط خود را دارند. در ادامه به تعدادی از انواع استند شارژر موبایل در منزل و اداره می‌توان اشاره نمود:

ایستگاه شارژر موبایل در تخت خواب: ایستگاههای شارژی هستند که بر روی سرویس خواب نصب می‌گردند و به نوعی فاقد پایه یا استند جهت قرار گیری می‌باشند. شارژرها روی تخت نصب می‌شوند و به نوعی تخت خواب هوشمند را بوجود می‌آورد بدین صورت که همزمان دارای دوشاخ برق، جای یو اس بی، سیم های شارژر موبایل و شارژر وایرلس می‌باشند. این شارژرها برای تخت های تاشو و تخت های کم جا نیز کاربرد مناسبی داشته و کاربری خاصی به این گونه تخت ها می‌دهند.

استند شارژر رومیزی: ایستگاههای شارژی هستند که جهت قرارگیری در روی یک محیط مسطح طراحی شده اند. شارژرهای رومیزی نیز انواع مختلف داشته و بسته به نوعشان توانایی شارژ چندین موبایل را به صورت همزمان دارا می‌باشند. این شارژرها دارای شارژر بی سیم نیز می‌باشند و در مجموع جلوه زیبا و جالبی به دکوراسیون یک منزل یا محل کار می‌دهند.

استند شارژر دیواری: ایستگاههای شارژی هستند که بر روی دیوار نصب می‌گردند و به نوعی فاقد پایه یا استند جهت قرار گیری می‌باشند. شارژرهای دیواری انواع مختلف داشته و بسته به نوعشان توانایی شارژ چندین موبایل را به صورت بی سیم و باسیم همزمان دارا می‌باشند از این جهت امکان استفاده از آنها در منزل و محل کار وجود دارد و تنوع و جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی می‌دهند.

ایستگاه شارژر ایستاده: ایستگاههای شارژی هستند که دارای پایه یا استند جهت قرار گیری می‌باشند. که عموما این پایه و استندهای مکان خوبی برای تبلیغات و اطلاع رسانی است. شارژرهای ایستاده نیز انواع مختلف داشته و بسته به نوعشان توانایی شارژ چندین موبایل را به صورت همزمان دارا می‌باشند. این استندها بیشتر به دکوراسیون مکانهای اداری سازگار بوده و مناسب منازل نمی‌باشند.

استند شارژر باکسی یا قفل دار: ایستگاههای شارژی هستند که دارای فضای جهت قرار گیری موبایل در محیطی بسته می‌باشند و هم می‌توانند دارای پایه یا استند جهت قرار گیری باشند و هم در روی دیوار نصب گردند. که در نمونه های استند دار عموما این پایه و استندهای برای تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده می‌گردد. شارژرهای باکسی و قفل دار نیز انواع مختلف داشته و بسته به نوعشان توانایی شارژ چندین موبایل را به صورت همزمان دارا می‌باشند.این استندهای شارژ بیشتر به دکوراسیون مکانهای اداری و تجاری سازگار بوده و مناسب منازل نمی‌باشند.

فروشگاه استندهای شارژر موبایل

ماتیکا

از این رو همگام با رشد فناوری در کشور و با توجه به اقبال مردم به راه اندازی کسب و کار اینترنتی، روز به روز تعداد فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر می‌شود از آنجا که خرید اینترنتی مقوله ای نوپاست و هنوز برای محصولات حجیم به صورت کامل مورد استفاده قرار نمی‌گیرد تولیدی دکوراسیون خانه شرقی تصمیم دارد با استفاده از ظرفیت اینترنت و تجارب چندین ساله خود در ساخت محصولات دکوراسیون منزل و اداره از قبیل کابینت، کمد، دراور، میز، سرویس خواب، جاکفشی، کتابخانه، دکور، تخت تاشو و ... خدمات لازم را به هموطنان گرامی داده و با ساخت باکیفیت سفارشی به سلیقه مشتری و ارسال رایگان آن بخشی از نیاز‌های هموطنان عزیز را پوشش دهد.

تولیدی دکوراسیون خانه شرقی با برند‌های ثبت شده خانه شرقی و ماتیکا سازنده انواع لوازم دکوراسیونی منزل و اداری و تجاری است. مجموعه دکوراسیون خانه شرقی محصولات مختلفی را در رابطه با دکوراسیون منزل و ادارات با مناسب ترین قیمت ها و بهترین متریال روز در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این شرایط را فراهم کرده تا شما بتوانید هر آنچه برای چیدمان دکوراسیون داخلی مورد نیاز است را به صورت سفارشی و با انتخاب و همکاری و سلیقه مشتری طی زمان مناسب فراهم آورد.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

مازندران، بابلسر، بهنمیر، خیابان امام، نبش گلستان ۲۴، تولیدی ماتیکا کدپستی: ۴۷۴۴۱۱۹۹۸۶ - تلفن: ۰۱۱۴۴۴۱۲۱۶۹ - ۰۱۱۳۵۷۵۱۱۶۰ - ۰۹۳۰۴۱۳۰۲۳۱ / پاسخگویی روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۱