استند شارژر TWIP ProMax مشکی متالیک

menuordersearch
matikaa.ir
تخفیف ویژه
استند شارژر TWIP ProMax مشکی متالیک
 امنیت شارژ دستگاههای شما را تضمین میکنند و از خرابی آنها جلوگیری می‌کنند.با  شما می‌توانید دستگاه هایی با پشتیبانی از شارژ سریع مانند iPhone 12، Samsung Galaxy S21 و یا iPad Pro را با سرعت بیشتری شارژ کنید .
 امنیت شارژ دستگاههای شما را تضمین میکنند و از خرابی آنها جلوگیری می‌کنند.با توان خروجی 165 وات و پورتهای USB با توان خروجی 35 وات، این هاب شارژر قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کند. شما می‌توانید دستگاه هایی با پشتیبانی از شارژ سریع مانند iPhone 12، Samsung Galaxy S21 و یا iPad Pro را با  کنید .
 امنیت شارژ دستگاههای شما را تضمین میکنند و از خرابی آنها جلوگیری می‌کنند.با توان خروجی 165 وات و پورتهای USB بقابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کند. شما می‌توانید دستگاه هایی با پشتیبانی از شارژ سریع مانند iPhone 12، Samsung Galaxy S21 و یا iPad Pro را با سرعت بیشتری شارژ کنید .
 امنیت شارژ دستگاههای شما را تضمین میکنند و از خرابی آنها جلوگیری می‌کنند.با توان  این هاب شارژر قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کند. شما می‌توانید دستگاه هایی با پشتیبانی از شارژ سریع مانند iPhone 12، Samsung Galaxy S21 و یا iPad Pro را با سرعت بیشتری شارژ کنید .
 امنیت شارژ دستگاههای شما را تضمین میکنند و از خرابی آنها جلوگیری می‌کنند.با توان خروجی 165 وات و پورتهای USB با توان خروجی 35 وات، این هاب شارژر قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کند. شما می‌توانید دستگاه هایی با پشتیبانی از شارژ سریع مانندشتری شارژ کنید .
 امنیت شارژ دستگاههای شما را تضمین میکنند و از خرابی آنها جلوگیری می‌کنند.با توان خروجی 165 وات و پورتهای USB با، این هاب شارژر قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کند. شما می‌توانید دستگاه هایی با پشتیبانی از شارژ سریع مانند iPhone 12، Samsung Galaxy S21 و یا iPad Pro را با سرعت بیشتری شارژ کنید .
دستگاههای شما را تضمین میکنند و از خرابی آنها جلوگیری می‌کنند.با توان خروجی 165 وات و پورتهای USB با توان خروجی 35 وات، این هاب شارژر قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کند. شما می‌توانید دستگاه هایی با پشتیبانی از شارژ سریع مانند iPhone 12، Samsung Galaxy S21 و یا iPad Pro را با سرعت بیشتری شارژ کنید .
...

استند شارژر TWIP ProMax مشکی متالیک

(0)
(0)

استند شارژر TWIP ProMax مشکی متالیک

رنگ و مدل کالا
استند شارژر TWIP ProMax مشکی متالیک
تعداد
+
_
عدد
موجود
گارانتی کالا:

گارانتی ۱ ساله شارژرهای اصلی

11,500,000 تومان
10,500,000 تومان

شارژر TWIP ProMax طلایی

استند شارژرTWIP ProMax مجهز به فناوری شارژ سریع است و دارای ده درگاه شارژ با خروجی ۱۶۵ وات است که حتی می‌توان لپ تاپ و مک بوک خود را با این محصول شارژ کنید.

ورودی آن 100-240V 50-60HZ 2.5A(MAX) و خروجیهای آن به شرح زیر است:

C1 OUTPUT: 5V/3A 9V/3A 12V/3A 15V/3A 20V/5A 165W (MAX)

C2 OUTPUT: 5V/3A 9V/3A 12V/3A 15V/3A 20V/5A 165W (MAX)

A1 OUTPUT: 4.5V/5A 5V/4.5A 5V/3A 9V/3A 12V/3A 20V/3A 60W(MAX)

A2 OUTPUT: 4.5V/5A 5V/4.5A 5V/3A 9V/3A 12V/3A 20V/3A 60W(MAX)

C1+C2: 65W+30W=95W Max

C2+A1: 65W+30W=95W Max

C1+C2+A1+A2: PD 45W+12W+15W+12W Max

TOTAL POWER: 165W MAX

 

محافظت از دستگاه در زمان استفاده:

 

شارژرهای این استند شارژ دارای محافظت های امنیتی متعددی می‌باشند. این شامل محافظت در برابر اتصال کوتاه، جریان زیاد، ولتاژ زیاد و گرمای بالا می‌شود. این ویژگی ها امنیت شارژ دستگاههای شما را تضمین میکنند و از خرابی آنها جلوگیری می‌کنند.

با توان خروجی 165 وات و پورتهای USB با توان خروجی 35 وات، این هاب شارژر قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کند. شما می توانید دستگاه هایی با پشتیبانی از شارژ سریع مانند iPhone 12، Samsung Galaxy S21 و یا iPad Pro را با سرعت بیشتری شارژ کنید.

 

پشتیبانی از گوشی های هوشمند و تبلت ها:

 

با پورت های USB قدرتمند، این ایستگاه شارژر قابلیت شارژ گوشی های هوشمند و تبلت های مختلف را فراهم می کند بنابراین، شما می‌توانید انواع دستگاه های الکترونیکی خود را شارژ کنید و نیاز به هاب های جداگانه برای هر دستگاه را از بین ببرید

 

استفاده از فناوری GaN در استندهای شارژر پرومکس ماتیکا:

 کارایی بالا : ترانزیستور ها و دیود های ساخته شده با استفاده از ماده GaN به دلیل مسیر های الکترونیکی بهینه تر و مساحت فیزیکی کوچکتر، کارایی بالایی دارند. این به معنای استفاده کمتر از انرژی برای تبدیل و نیز کاهش گرمای تولید شده است.

قدرت بالا : فناوری GaN قدرت خروجی بالایی را به دستگاه ها اعطا می‌کند. این به معنای توانایی شارژ سریعتر باتریها، انتقال بیشتر برق و استفاده در سیستم های با بار بالا مانند شارژر های سریع، مبدلهای DC به DC و سیستم های نورپردازی است.

سرعت بالا : اجزای ساخته شده با استفاده از فناوری GaN دارای سرعت بالایی در تبدیل سیگنال هستند. این ویژگی آنها را مناسب برای استفاده در سیستم های سنکرونی و سیستم های فرکانس بالا می‌کند.

کوچکترین اندازه فیزیکی : ماده GaN میزان خاصی از هدایت حرارت را دارد که باعث می شود اجزا ساخته شده با استفاده از آن بتوانند در اندازه های کوچکتر و نازک تری ساخته شوند. این امر باعث می‌شود که سیستم های الکترونیکی کوچکتر، سبک تر و قابل حمل تری باشند.

 

شارژرTWIP ProMax طلایی باتوجه به ابعاد آن ۲۲×۱4۲×۴۲ سانتی متر امکان قرار گیری و نصب روی زمین در هر نقطه ای را دارد و امکان نصب لوگو برند در سه نقطه روی دستگاه وجود دارد و همچنین دارای فضای تبلیغاتی۲۸ در ۸۷ سانتی به صورت لایت باکس در روی پایه ها است، موبایلها به صورت افقی امکان قرارگیری روی دستگاه را دارند. دستگاه دارای محافظ ولتاژ و پریزهای برق اضافی در پشت دستگاه است، دستگاه دارای اسکلت فلزی و وزنی حدود ۲۰ کیلوگرم برخوردار است و از ثبات بسیار زیادی بر روی پایه ها برخوردار است.

مازندران، بابلسر، بهنمیر، خیابان امام، نبش گلستان ۲۴، تولیدی ماتیکا کدپستی: ۴۷۴۴۱۱۹۹۸۶ - تلفن: ۰۱۱۴۴۴۱۲۱۶۹ - ۰۱۱۳۵۷۵۱۱۶۰ - ۰۹۳۰۴۱۳۰۲۳۱ / پاسخگویی روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۱