ایستگاه شارژ تلفن همراه چیست؟

menuordersearch
matikaa.ir
۱۴۰۱/۶/۱۲ شنبه
(0)
(0)
ایستگاه شارژ تلفن همراه چیست؟
ایستگاه شارژ تلفن همراه چیست؟

راهنمای ایستگاه شارژ تلفن همراه

 

هر آنچه که می‌خواهید در مورد ایستگاه های شارژ بدانید را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. همه شارژرهای تلفن همراه یکسان ساخته نشده اند و هدف یکسانی هم ندارند. با توجه به اهمیت تلفن های همراه در جامعه امروزی، دانستن چگونگی شارژ ماندن و ارتباط با سایر نقاط جهان بخشی از زندگی است.

 

ایستگاه شارژ تلفن همراه چیست؟

ایستگاه‌های شارژ بی‌سیم تلفن همراه، پدهای الکترونیکی هستند که برای شروع شارژ، باید گوشی را لمس کنید. آنها با ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی کوچک بین ایستگاه شارژ و تلفن همراه کار می‌کنند. این فرآیند "شارژ القایی" و همچنین به عنوان انتقال انرژی بی سیم ابداع شده است. ایستگاه شارژ معروف تاچ استون دستگاه محبوبی بود که این فناوری را در خط مقدم جامعه فناوری قرار داد. شارژرهای بی سیم بیشتر در خانه های مصرف کنندگان استفاده می‌شوند و به ندرت در ایستگاه های شارژ عمومی یافت می‌شوند زیرا برای انتقال و دریافت بار الکتریکی به تجهیزات خاصی نیاز دارند.

 

کیوسک شارژ تلفن همراه قسمت شارژ تلفن

مزایای ایستگاه شارژ تلفن همراه

به عصر اطلاعات خوش آمدید - عصر صحبت کردن با شخصی در آن سوی جهان در زمان واقعی از طریق صفحه نمایش دستگاه شما. عصر ذخیره صدها گیگابایت برای دسترسی آسان بدون استفاده از دیسک سخت. عصر معاملات سهام در گوشی هوشمند شما در طول یک دهه به تنهایی، درک یک دستگاه تلفن همراه به طور کامل از یک ابزار ساده که فقط برای تماس و ارسال پیامک استفاده می‌شود، به یک دستگاه ضروری که کاربر را از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو به سایر نقاط جهان متصل می‌کند، تغییر کرده است.، برنامه های تلفن همراه، سرگرمی های وب و تعداد تقریباً بی نهایت دیگر رسانه های اشتراک گذاری اطلاعات. امروزه، مردم فقط یک دستگاه تلفن همراه نمی‌خواهند. مردم به یک دستگاه تلفن همراه نیاز دارند.

تحقیقات نشان می‌دهد که وقتی تلفن نزدیک است یا قبلاً از بین رفته است، مردم اضطراب باتری کم را تجربه می‌کنند. در مطالعه ای که توسط ال جی انجام شد، از هر 10 نفر 9 نفر هنگام قطع برق تلفن خود دچار وحشت می‌شوند. کمی احمقانه به نظر می‌رسد، اما اگر جزئی از آن 10 درصد نباشید، زمانی که گوشی شما با نماد قرمز برخورد می‌کند، شروع به جست و جو برای شارژر تلفن خواهید کرد.

 

چگونه کسب و کارها می‌توانند این مشکل را برای مشتریان حل کنند؟

به عنوان یک کسب و کار، مشتریان شما خط زندگی شما هستند. بدون آنها، ایجاد یک تجارت موفق غیرممکن است. به این فکر کنید که در حال حاضر چگونه برای حل مشکلات مشتریان خود کار می‌کنید و به این فکر کنید که چگونه این وضعیت می‌تواند برای مشتریان در کسب و کار خاص شما مشکل ایجاد کند. با نادیده گرفتن مشکلات مشتریان خود، کسب و کار یا رویداد خود را تبدیل به رویدادی می‌کنید که به راحتی فراموش می‌شود. اما با ارائه راه حل شارژ می‌توانید به حل این مشکل برای مشتریان کمک کنید. راه‌حل‌هایی مانند ایستگاه‌های شارژ تلفن همراه، شارژ کردن تلفن خود را برای مشتریان آسان می‌کنند و مزایای زیادی وجود دارد که اکثر کسب‌وکارها از آن‌ها آگاه نیستند.

 

شارژر

 

چگونه مشاغل می‌توانند از ایستگاه های شارژ بهره مند شوند

 

۱-  افزایش زمان اقامت، حفظ مشتری و تعامل

دقیقاً مانند آن، یک تلفن مرده می‌تواند شب مشتری شما را به پایان برساند. اگر مشتری شما مجبور است یک ایمیل مهم ارسال کند، برای بررسی کسب و کار شما به وب دسترسی پیدا کند، یا منتظر تماس مهمی است، باتری تلفن کم یا خالی می‌تواند او را مجبور به ترک زودهنگام کند. از سوی دیگر، محل برگزاری شما می‌تواند یک ایستگاه شارژ تلفن ارائه دهد که به مشتری شما این امکان را می‌دهد تا مسئولیت‌های شخصی خود را در محل انجام دهد. این به طولانی‌تر شدن زمان سپری کردن آن‌ها در محل شما کمک می‌کند و توجه آن‌ها را از باتری گوشی‌شان دور می‌کند و باعث می‌شود مشتریان تعامل بیشتری داشته باشند.

 

۲- افزایش فروش

هر زمانی که بتوانید مشتریان خود را افزایش دهید: الف) زمان صرف شده در محل شما، ب) حفظ مشتری و ج) تعامل، احتمال اینکه این مشتریان بیشتر خرج کنند را افزایش خواهید داد. اگر آنها مجبورند زودتر از موعد آنجا را ترک کنند تا جایی برای شارژ تلفن خود پیدا کنند، در این صورت شما دلارهای از دست رفته را از دست داده اید. به طور کلی، تحقیقات نشان داده است که مشتریانی که گوشی خود را شارژ می‌کنند 29 درصد بیشتر از مشتریانی که شارژ نمی‌کنند هزینه می‌کنند.

 

۳-  شما تبدیل به یک مقصد همیشگی می‌شوید

از آنجایی که مردم می‌دانند که می‌توانند تلفن خود را در مکان شما شارژ کنند، برای این کار به شما تکیه خواهند کرد. رستوران ها، کافه ها، بیمارستان ها و رویدادهای ورزشی همگی نمونه هایی از ذینفعان هستند. رستوران‌های محلی مکانی خواهند بود که مردم در زمان‌های ناهار برای شارژ تلفن خود به آن‌ها می‌روند، و بارها می‌توانند افرادی را جذب کنند که باید قبل از ادامه کار در طول شب گوشی خود را شارژ کنند. تا آنجا که به بیمارستان ها و رویدادهای ورزشی مربوط می‌شود، بیشتر در مورد موقعیت یابی است. با داشتن ایستگاه های شارژ واقع در مناطق غذاخوری، می‌توانید بازدیدکنندگان را به مناطقی که در آنجا خرید می‌کنند جذب کنید.

 

۴-بهبود تجربه و وفاداری مشتری

هر کسب‌وکاری یک ایستگاه شارژ تلفن ارائه نمی‌کند، زیرا بسیاری از کسب‌وکارها احساس می‌کنند که ROI مستقیم وجود ندارد. آنها منفعتی را در آن نمی‌بینند، اما به جای تمرکز بر چگونگی افزایش درآمد، باید بر این تمرکز کنید که مشتریان شما چگونه از آن قدردانی می‌کنند. ارائه ایستگاه شارژ تلفن به بهبود تجربه کلی مشتری کمک می‌کند زیرا آنها درگیرتر هستند و با بهبود تجربه آنها می‌توانید آنها را مشتریان وفادارتر کنید.

گری واینرچوک، یک کارآفرین مشهور جهان، درباره چگونگی مراقبت از بهترین استراتژی بازاریابی صحبت می‌کند و می‌گوید که بسیاری از کسب‌وکارها شکست می‌خورند زیرا بیش از حد سود محور هستند.

 

۵- افزایش تردد

خرید یا اجاره کیوسک شارژ نیز مشتریان جدیدی را به محل برگزاری شما جذب می‌کند. اگر چندین نفر در بخش‌های مختلف روز خود را با سطح باتری تلفن همراه به طور خطرناکی کم یا ضعیف ببینند، برای رسیدن به نزدیک‌ترین شارژر ناامید خواهند شد. هنگامی که هیاهویی که محل برگزاری شما یک ایستگاه شارژ ارائه می‌دهد در شهر فرا می‌رسد، مهمانان صرف نظر از اینکه آیا در ابتدا برای استفاده از محصول یا خدمات شما برنامه ریزی کرده اند یا خیر جذب می‌شوند. روز دیگر در مرکز خرید بودم که باید گوشیم را شارژ کنم. از یکی از کارمندان فروشگاهی که در آن کار می‌کردم پرسیدم که آیا جایی را می‌شناسد که بتوانم تلفنم را شارژ کنم، و او گفت جایی در چند فروشگاه پایین تر وجود دارد که ایستگاه شارژ دارد. در حالی که من چیزی در فروشگاه نخریدم، اما مطمئن هستم که دیگران را از در عبور داد. برای نمایشگاه‌ها و خرده‌فروشان، جذب مشتریان جدیدی که در غیر این صورت از مکان شما بازدید نمی‌کردند، مهم است.

 

۶-این یک فرصت برندسازی است

چه در یک رویداد باشد و چه برای مکان شخصی شما، می‌توانید یک ایستگاه شارژ تلفن با مارک سفارشی به عنوان راهی برای افزایش آگاهی و شناخت برند خریداری کنید. ما به مشتریان کمک کرده‌ایم تا با ساختن ایستگاه‌های شارژی که نشان‌دهنده نام تجاری آن‌ها هستند، به اهداف برندسازی خود برسند.

 

۷- این یک فرصت حمایت مالی است

رویدادها و مکان هایی که به دنبال راه هایی برای افزایش سود هستند می‌توانند از ایستگاه های شارژ تلفن به عنوان یک فرصت حمایت مالی استفاده کنند. اگر خودتان علاقه ای به خرید یک ایستگاه شارژ مارک دار ندارید، می‌توانید از آن به عنوان نقطه فروش شرکت ها برای دستیابی به اهداف برندسازی خود در محل شما استفاده کنید.

 

۸- راه حلی برای پایان دادن به مشکلات شارژ

همانطور که قبلا ذکر شد، ایستگاه های شارژ مشکل مشتریان را حل می‌کند. آنها راه حلی برای نگرانی باتری تلفن کم یا از بین رفته هستند و در دنیایی که همه از تلفن های خود استفاده می‌کنند، مصرف کنندگان شروع به تکیه بر مشاغل برای یافتن راه حلی برای این مشکل خواهند کرد. وقتی کسب‌وکارها نمی‌توانند راهی برای شارژ کردن تلفن‌هایشان برای مردم فراهم کنند، آن‌ها را ترک می‌کنند و به دنبال جایی می‌گردند که بتوانند.

 

9-این یک مزیت رقابتی است

همانطور که می‌بینید، دلایل زیادی وجود دارد که چرا مشاغل باید یک ایستگاه شارژ تلفن خریداری کنند. همه این مزایا به کسب ‌وکارها کمک می‌کند تا مزیت رقابتی ایجاد کنند، و ما از نزدیک دیدیم که چگونه می‌تواند به بهبود کسب ‌و کار کمک کند.

 

استند شارژر

 

تفاوت تولیدی ماتیکا با برندهای رقیب چیست؟

بزرگترین مزیت خرید کیوسک شارژ گوشی یا حتی ایستگاه شارژ قابل حمل این است که از 98 درصد گوشی های هوشمند موجود در بازار و همچنین تبلت ها و لپ تاپ ها پشتیبانی می‌کنند. بنابراین ما فقط ایستگاه های شارژ تلفن را ارائه نمی‌دهیم، ما ایستگاه های شارژ چند دستگاهی را ارائه می‌دهیم. ایستگاه‌های شارژ ما دارای تنوع زیادی می‌باشند، گارانتی دارند، پشتیبانی می‌شوند و دارای قیمت مناسب تری نیز می‌باشند.

 

استندهای شارژر موبایل تولیدی ماتیکا

 

 

 

مازندران، بابلسر، بهنمیر، خیابان امام، نبش گلستان ۲۴، تولیدی ماتیکا کدپستی: ۴۷۴۴۱۱۹۹۸۶ - تلفن: ۰۱۱۴۴۴۱۲۱۶۹ - ۰۱۱۳۵۷۵۱۱۶۰ - ۰۹۳۰۴۱۳۰۲۳۱ / پاسخگویی روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۱