ایستگاه های شارژ موبایل، مصرف کنندگان خرده فروشی را نگه داشته و زمان بیشتری را صرف خرید در فروشگاه میکنند
تلفن مرده برای تجارت ضرر دارد در گذشته، مرگ یک تلفن میتواند سفر خرید را کوتاه کند. با این حال، ایستگاه های شارژ داخل فروشگاه در حال تغییر هستند تا آن را تغییر دهند. طبق تحقیقاتی که GfK به نمایندگی از ارائه دهنده ایستگاه شارژ ChargeItSpot انجام داده است، ایستگاه های شارژ فروشگاهی تأثیر مثبتی در خرده فروشی، نگه داشتن مرور بیشتر خریداران و هزینه بیشتر دارند. این مطالعه نشان داد که امکان شارژ مجدد و ایمن تلفن در فروشگاه باعث افزایش زمان خرید به میزان 2 برابر، افزایش 29 درصدی پرداخت، 54٪ مشتری بیشتر شده و خریدار احساس مثبت تری نسبت به خرده فروشی دارد. ایستگاه شارژ را فراهم کرد. ایستگاه های ChargeItSpot به مشتریان امکان میدهد تا هنگام شارژ مجدد تلفن خود به خرید ادامه دهند. اگر تلفن واقعاً مرده باشد، به گفته این شرکت، دو ساعت طول میکشد تا به طور کامل شارژ شود، یا حدود 1٪ در دقیقه. استفاده از ایستگاه هایی که با یافتن قفل موجود، وارد کردن شماره تلفن آنها (یا هر شماره 10 رقمی) و انتخاب تصویر امنیتی به آنها دسترسی ندارد، هزینه ای برای مشتریان ندارد. مشتری ها برای شارژ و بستن درب قفل تلفن خود را به برق متصل میکنند و این باعث میشود تلفن تا زمانی که تلفن با استفاده از شماره تلفن و تصویر وی بازیابی نشود، آن را ایمن نگه دارد. حداکثر تا هشت دستگاه میتواند به طور همزمان شارژ شود.
و اگر اتفاقاً فراموش کنند کدام تصویر امنیتی را انتخاب کرده اند، مشتری میتواند برای دریافت راهنمایی با خدمات مشتری تماس بگیرد.سپس دوربین ایستگاه برای تأیید هویت خریدار استفاده میشود و قفل قفل از راه دور توسط نماینده خدمات مشتری باز میشود.
ورود به یک ایستگاه شارژ با موفقیت بعید است، زیرا برجهای ChargeItSpot از فولاد ساخته شده اند. قفل های آن بیش از 1000 پوند نیرو تحمل میکنند و دارای گواهینامه های UL و EMC هستند. این شرکت از نظر دوام آن را به مخزن تشبیه میکند. انتخاب در بهای استفاده است در ازای ارائه شارژ رایگان دستگاه تلفن همراه، خرده فروشان اطلاعاتی در مورد مشتریان خود به دست میآورند. ایستگاه شارژ به عنوان ابزاری برای جذب مشتری دو برابر میشود. به این معنی که شماره تلفن همراه مورد استفاده برای ایمن سازی دستگاه در هنگام شارژ با خرده فروش به اشتراک گذاشته میشود، که پس از آن میتواند پیام های متنی هدفمند را برای خریداران در مدت 30 دقیقه از پریز برق تلفن خود خارج کند. همچنین از مشتریان خواسته میشود در حالی که منتظر باز شدن درب قفل برای بازیابی تلفن خود هستند، یک نظرسنجی سه پرسشی به نام QuickPoll را تکمیل کنند. س Theالات توسط خرده فروش مطرح شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجربه خرید و ترجیحات مشتری طراحی شده است. به محض اتمام بررسی، خرده فروش میتواند نتایج را در زمان واقعی مشاهده کند. اگرچه نظرسنجی اختیاری است، ChargeItSpot میزان مشارکت 70-90٪ را در خلال آزمایش خود با هشت مشتری گزارش میکند. مدیر عامل و بنیانگذار ChargeItSpot، داگلاس بالداسار، گفت: "هزینه ایستگاه شارژ بسته به تعداد ایستگاه هایی که یک شریک میتواند متعهد شود و همچنین قابلیت جمع آوری اطلاعات (برای اهداف بازاریابی) که آنها میخواهند در نرم افزار ایستگاه های خود قرار بگیرند، متفاوت است."، که توضیح میدهد که "هزینه روزانه کمتر از هزینه یک مورد در فروشگاه است.