استند شارژر TWIP ProMax طلایی

menuordersearch
matikaa.ir
استند شارژر TWIP ProMax طلایی
 شارژر ماتیکا با درگاههای متفاوت خروجی مجموع 165 وات اختصاص داده شده و جریان خروجی بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار میدهد؛ بنابراین به راحتی میتوانید گوشی و تبلتهای مختلف با سیستمعاملهای اندروید و iOS و همین طور لپ تاپ و مک بوک خود را شارژ کنید. قابلیت شارژ همزمان 10 دستگاه هم برایتان فراهم است و با قدرت بالایی قادر به شارژ باتری دستگاه شما خواهد بود. علاوه بر اینها انواع تکنولوژی شارژ سریع PD3.0/QC4.0/PD2.0/PPS/QC4+/QC3.0/QC2.0/SCP/FCP را هم داراست.
 شارژر ماتیکا با درگاههای متفاوت خروجی مجموع 165 وات اختصاص داده شده و جریان خروجی بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار میدهد؛ بنابراین به راحتی میتوانید گوشی و تبلتهای مختلف با سیستمعاملهای اندروید و iOS و همین طور  دستگاه هم برایتان فراهم است و با قدرت بالایی قادر به شارژ باتری دستگاه شما خواهد بود. علاوه بر اینها انواع تکنولوژی شارژ سریع PD3.0/QC4.0/PD2.0/PPS/QC4+/QC3.0/QC2.0/SCP/FCP را هم داراست. این هاب شارژر میتواند مک بوک پرو 16 اینچ را در 108 دقیقه فول شارژ کند.
 شارژر ماتیکا با درگاههای متفاوت خروجی مجموع 165 وات اختصاص داده شده و جریان خروجی بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار میدهد؛ بنابراین به راحتی میتوانید گوشی و تبلتهای مختلف با سیستمعاملهای اندروید و iOS و همین طور لپ تاپ و مک بوک خود را شارژ کنید. قابلیت شارژ همزمان 10 دستگاه هم برایتان فراهم است و با  شما خواهد بود. علاوه بر اینها انواع تکنولوژی شارژ سریع PD3.0/QC4.0/PD2.0/PPS/QC4+/QC3.0/QC2.0/SCP/FCP را هم داراست. این هاب شارژر میتواند مک بوک پرو 16 اینچ را در 108 دقیقه فول شارژ کند.
 شارژر ماتیکا با درگاههای متفاوت خروجی مجموع 165 وات اختصاص داده شده و جریان خروجی بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار میدهد؛ بنابراین به راحتی میتوانیدو همین طور لپ تاپ و مک بوک خود را شارژ کنید. قابلیت شارژ همزمان 10 دستگاه هم برایتان فراهم است و با قدرت بالایی قادر به شارژ باتری دستگاه شما خواهد بود. علاوه بر اینها انواع تکنولوژی شارژ سریع PD3.0/QC4.0/PD2.0/PPS/QC4+/QC3.0/QC2.0/SCP/FCP را هم داراست. این هاب شارژر میتواند مک بوک پرو 16 اینچ را در 108 دقیقه فول شارژ کند.
 شارژر ماتیکا با درگاههای متفاوت خروجی مجموع 165 وات اختصاص داده شده و جریان خروجی بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار میدهد؛ بنابراین به راحتی میتوانید گوشی و تبلتهای مختلف با سیستمعاملهای اندروید و iOS و همین طور لپ تاپ و مک بوک خود را شارژ کنید. قابلیت شارژ همزمان 10 دستگاه هم برایتان فراهم است و با قدرت بالایی قادر به شارژ باتری دستگاه شما خواهد بود. علاوه بر اینها انواع تکنولوژی شارژ سریع PD3.0/QC4.0/PD2.0/PPS/QC4+/QC3.0/QC2.0/SCP/FCP را هم داراست. این میتواند مک بوک پرو 16 اینچ را در 108 دقیقه فول شارژ کند.
 شارژر ماتیکا با درگاههای متفاوت خروجی مجموع 165 وات اختصاص داده شده و جریان خروجی بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار میدهد؛ بنابراین به راحتی میتوانید گوشی و تبلتهای مختلف با سیستمعاملهای اندروید و iOS و همین طور لپ تاپ و مک بوک خود را شارژ کنید. قابلیت شارژ همزمان 10 دستگاه هم برایتان فراهم است و با قدرت بالایی قادر به شارژ باتری دستگاه شما خواهد بود. علاوه بر اینها انواع تکنولوژی شارژ سریعرا هم داراست. این هاب شارژر میتواند مک بوک پرو 16 اینچ را در 108 دقیقه فول شارژ کند.
با درگاههای متفاوت خروجی مجموع 165 وات اختصاص داده شده و جریان خروجی بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار میدهد؛ بنابراین به راحتی میتوانید گوشی و تبلتهای مختلف با سیستمعاملهای اندروید و iOS و همین طور لپ تاپ و مک بوک خود را شارژ کنید. قابلیت شارژ همزمان 10 دستگاه هم برایتان فراهم است و با قدرت بالایی قادر به شارژ باتری دستگاه شما خواهد بود. علاوه بر اینها انواع تکنولوژی شارژ سریع PD3.0/QC4.0/PD2.0/PPS/QC4+/QC3.0/QC2.0/SCP/FCP را هم داراست. این هاب شارژر میتواند مک بوک پرو 16 اینچ را در 108 دقیقه فول شارژ کند.
...

استند شارژر TWIP ProMax طلایی

(0)
(0)

استند شارژر TWIP ProMax طلایی

رنگ و مدل کالا
استند شارژر TWIP ProMax طلایی
تعداد
+
_
عدد
موجود
گارانتی کالا:

گارانتی ۱ ساله شارژرهای اصلی

10,500,000 تومان

محصولات مشابه

هاب شارژر TWIP ProMax

هاب شارژرTWIP ProMax دارای 10 پورت است 10 خروجی شارژ متشکل از ۴ عدد Type C و 2 عدداندروید و ۳ عدد IOS و یک شارژر وایرلساست. شما می‌توانید همزمان 10 دستگاه خود را با آن شارژ کنید. این نوع پورت ها به شما اجازه می‌دهد تا به طور همزمان دستگاه هایی که با استفاده از پور تهای Type C و USB شارژ می‌شوند را متصل و شارژ نمایید. پورت های Type C به عنوان پورت های استاندارد جدیدی در دستگاه های الکترونیکی به ویژه گوشی های هوشمند و لپ تاپها استفاده می‌ شوند. این پورت ها دارای قابلیت شارژ سریع و انتقال داده با سرعت بالا هستند. پورتهای USB نیز برای شارژ و انتقال داده دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به پرکاربرد بودن آنها، بسیاری از دستگاه ها از این نوع پورت پشتیبانی میکنند. با ترکیب این پورتها امکان شارژ همزمان دستگاه هایی که از پورت های Type C و USB پشتیبانی می‌کنند را فراهم می کند و شما می‌توانید به راحتی دستگاه های مختلفی مانند گوشیهای هوشمند، تبلت ها، هدفون ها و سایر دستگاه های الکترونیکی خود را به همزمان شارژ کنید.

شارژرTWIP ProMax باتوجه به ابعاد آن ۲۲×۱4۲×۴۲ سانتی متر امکان قرار گیری و نصب روی زمین در هر نقطه ای را دارد و امکان نصب لوگو برند در سه نقطه روی دستگاه وجود دارد و همچنین دارای فضای تبلیغاتی۲۸ در ۸۷ سانتی به صورت لایت باکس در روی پایه ها است، موبایلها به صورت افقی امکان قرارگیری روی دستگاه را دارند. دستگاه دارای محافظ ولتاژ و پریزهای برق اضافی در پشت دستگاه است، دستگاه دارای اسکلت فلزی و وزنی حدود ۲۰ کیلوگرم برخوردار است و از ثبات بسیار زیادی بر روی پایه ها برخوردار است.

استفاده از فناوری GaN در استندهای شارژر پرومکس ماتیکا:

استفاده از فناوری GaN در برخی از صنایع الکترونیکی از جمله تلفن همراه، شارژر های سریع، مبدل های برق، رادار ها، سیستم های نور پردازی و سیستم های تغذیه بهره برداری می شود. با ادامه پژوهش ها و پیشرفت فناوری، قابلیت های وسیعتری از فناوری GaN در آینده مترقی پیش بینی می‌شود.

با فناوری ساخت گالیم نیترات GaN

گالیم نیترات (GaN) یک فناوری ساخت پیشرفته است که در تولید اجزای الکترونیکی استفاده می‌شود. این فناوری بر اساس استفاده از ماده نیترید گالیم (Gallium Nitride) برای ساخت ترانزیستور ها و دیود ها است. مقایسه با سایر فناوری های مورد استفاده در الکترونیک، فناوری GaN دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را جذاب و مورد توجه قرار داده اند.

مازندران، بابلسر، بهنمیر، خیابان امام، نبش گلستان ۲۴، تولیدی ماتیکا کدپستی: ۴۷۴۴۱۱۹۹۸۶ - تلفن: ۰۱۱۴۴۴۱۲۱۶۹ - ۰۱۱۳۵۷۵۱۱۶۰ - ۰۹۳۰۴۱۳۰۲۳۱ / پاسخگویی روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۱