استند شارژر BOI-6 سفید طرح سنگ

menuordersearch
matikaa.ir
تخفیف ویژه
استند شارژر BOI-6 سفید طرح سنگ
 این شارژرها در نمونه های ۸، ۱۰، ۲۰ باکسی تولید شده و  قرار دارد که از استاندارد PD3.0 پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان خروجی از درگاه تایپ سی نیز برابر با 65 وات است. ولتاژ و شدت جریان خروجی از درگاه تایپ سی برابر با 5 V~3A / 9V~2.22A / 12V~1.67A  است.
 این شارژرها در نمونه های ۸، ۱۰، ۲۰ باکسی تولید شده و دارای تکنولوژی سوپر فست شارژ می‌باشند. پورت Type C نیز در کنار درگاه‌های USB قرار دارد که از استاندارد PD3.0 پشتیبانی می‌کند.. ولتاژ و شدت جریان خروجی از درگاه تایپ سی برابر با 5 V~3A / 9V~2.22A / 12V~1.67A  است.
 این شارژرها در نمونه های ۸، ۱۰، ۲۰ باکسی تولید شده و دارای تکنولوژی سوپر فست شارژ می‌باشند. پورت Type C نیز در کنار درگاه‌های USB قرار دارد که از استاندارد PD3.0 پشتیبانی می‌کند.
 این شارژرها در نمونه های ۸، ۱۰، ۲۰ باکسی تولید شده و دارای تکنولوژی سوپر فست شارژ می‌باشند. پورت Type C نیز در کنار درگاه‌های USB قرار دارد که از استاندارد PD3.0 پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان خروجی از درگاه تایپ سی نیز برابر با 65 وات است. ولتاژ و شدت جریان خروجی از
 این شارژرها در نمونه های ۸، ۱۰، ۲۰ باکسی تولید شده و دارای تکنولوژی سوپر فست شارژ می‌باشند. پورت Type C نیز در کنار درگاه‌های USB قرار دارد که از استاندارد PD3.0 پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان خروجی از  است. ولتاژ و شدت جریان خروجی از درگاه تایپ سی برابر با 5 V~3A / 9V~2.22A / 12V~1.67A  است.
ه و دارای تکنولوژی سوپر فست شارژ می‌باشند. پورت Type C نیز در کنار درگاه‌های USB قرار دارد که از استاندارد PD3.0 پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان خروجی از درگاه تایپ سی نیز برابر با 65 وات است. ولتاژ و شدت جریان خروجی از درگاه تایپ سی برابر با 5 V~3A / 9V~2.22A / 12V~1.67A  است.
 این شارژرها در نمونه های ۸، ۱۰، ۲۰ باکسی تولید شده و دارایمی باشند. پورت Type C نیز در کنار درگاه‌های USB قرار دارد که از استاندارد PD3.0 پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان خروجی از درگاه تایپ سی نیز برابر با 65 وات است. ولتاژ و شدت جریان خروجی از درگاه تایپ سی برابر با 5 V~3A / 9V~2.22A / 12V~1.67A  است.
...

استند شارژر BOI-6 سفید طرح سنگ

(0)
(0)

شارژر باکسی قفل دار (قفل دیجیتال) مانیتور دار تبلیغاتی BOI-6

رنگ و مدل کالا
شارژر باکسی قفل دار (قفل دیجیتال) مانیتور دار تبلیغاتی BOI-6
تعداد
+
_
عدد
موجود
گارانتی کالا:

گارانتی ۱ ساله شارژرهای اصلی

98,000,000 تومان
89,000,000 تومان

شارژر باکسی قفل دار (قفل دیجیتال) مانیتور دار تبلیغاتی BOI

شارژر باکسی قفل دار (قفل دیجیتال) مانیتور دار تبلیغاتی BOI :

ایستگاه شارژ موبایل مدل BOI باکسی دستگاهی است که در دو رنگ مشکی طرح سنگ و سفید طرح سنگ برای رفاه بیشتر شهروندان ساخته شده است و هنگامی که شهروندان در مکان‌های عمومی با اتمام شارژ موبایل و تبلت مواجه می‌گردند می‌توانند از این دستگاه استفاده نمایند این ایستگاه شارژ دارای 8 یا 10 یا 20 فضای باکسی و مجهز به قفل رمزی جهت قرار گرفتن موبایل است و دارای انواع سوپر فست شارژرها و شارژر وایرلس است.

 این شارژرها در نمونه های ۸، ۱۰، ۲۰ باکسی تولید شده و دارای تکنولوژی سوپر فست شارژ می‌باشند. پورت Type C نیز در کنار درگاه‌های USB قرار دارد که از استاندارد PD3.0 پشتیبانی می‌کند. حداکثر توان خروجی از درگاه تایپ سی نیز برابر با 65 وات است. ولتاژ و شدت جریان خروجی از درگاه تایپ سی برابر با 5 V~3A / 9V~2.22A / 12V~1.67A است.

 فضای بالای آن دارای مانیتور تلویزیونی نیمه صنعتی ۲۴ اینچ یا لایت باکس تبلیغاتی است و می‌تواند جهت تبلیغات و اطلاع رسانی، به عنوان تلویزیون مورد استفاده قرار گیرد، وزن دستگاه نزدیک به ۲۰، ۳۰، ۵۰ کیلوگرم بوده و امکان ثابت کردن آن نیز وجود دارد.

 

شارژرهای دستگاه BOI :

شارژرهای مرکزیBOI دارای تکنولوژی هوشمند سوپر فست شارژ (حداکثر 65 وات) می‌باشند. هاب شارژرهای استفاده شده در این ایستگاه شارژ دارای خروجی شارژ متشکل از Type C بوده و از تکنولوژی فست هوشمند برخوردار می‌باشند و این استندهای شارژر همزمان چندین موبایل مختلف را ساپورت نموده و شارژ می‌نمایند. و دارای توان خروجی کل 65 وات خواهد بود.

خروجی C1 و C2 از نو Type C، هرکدام دارای جریان/ ولتاژ خروجی 5V/3A-9V/3A-12V/3A-15V/3A-20V/3.25A و حداکثر توان 65 است.

خروجی A1 و A2 از نوع USB هرکدام دارای جریان/ولتاژ 4.5V/5A-5V/4.5A-9V/3A-12V/2.5A و حداکثر توان خروجی 30 وات است

هاب شارژرها از پروتکل های شارژ سریع QC3.0, PD, SCP, VOOC, AFC, FCP و Auto ID پشتیبانی می‌کند.

در صورتی که به این ایستگاهها گوشی های فاقد تکنولوژی فست متصل شوند شارژرها هوشمند بوده و جریان متناسب با باتری این نوع گوشی ها ارسال می‌نمایند تا مانع از آسیب دیدن باتری گوشی های فاقد تکنولوژی فست شوند

 

بدنه ایستگاه شارژر BOI :

این ایستگاه شارژهادر نمونه های ۸ تایی ۱۰تایی و ۲۰ تایی با فضای باکسی و قفل دیجیتالی جهت قرار گرفتن موبایل است و این بدنه روی اسکلت مقاوم وکیوم شده قرار دارد و بدنه آن از جنس ام دی اف وکیوم شده است و از استقامت بالایی برخوردار است. ابعاد آن در حدود ۱۸۵ سانت ارتفاع، عرض 6۰ و 70 و عمق ۳۶ سانت برخوردار است و وزن آن حدود 20 30 ۵۰ کیلوگرم است.

 

قفل های دیجیتال :

این دستگاه ها دارای قفل رمزی دیجیتالی مرکزی به صورت رمز یکبار مصرف برای استفاده در اماکن عمومی می‌باشند که از منبع تغذیه برق شهری به همراه سیم کشی ۱۲ ولت استفاده می‌نمایند.

 

فضای تبلیغاتی:

فضای بالای دستگاه شارژر BOI دارای مانیتور تلویزیونی نیمه صنعتی ۲۴ اینچ و یا لایت باکس تبلیغاتی است و می‌تواند جهت تبلیغات و اطلاع رسانی، پخش کانالهای تلویزیونی، شبکه شدن و .... مورد استفاده قرار گیرد.

 

گارانتی و پشتیبانی:

- یکسال گارانتی شارژرهای اصلی

- یکسال گارانتی قفل های دیجیتال

- ۶ ماه گارانتی مانیتور تبلیغاتی

- باقی قسمتها فاقد گارنتی ولی از ۵ سال پشتیبانی برخوردار خواهند بود

مازندران، بابلسر، بهنمیر، خیابان امام، نبش گلستان ۲۴، تولیدی ماتیکا کدپستی: ۴۷۴۴۱۱۹۹۸۶ - تلفن: ۰۱۱۴۴۴۱۲۱۶۹ - ۰۱۱۳۵۷۵۱۱۶۰ - ۰۹۳۰۴۱۳۰۲۳۱ / پاسخگویی روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۱